onsdag 23 december 2009

Rätt Tid

Så där ja, då har jag ställt om till rätt tidszon,stod ju 9 tim efter, såg lite skumt ut när jag skrev inlägg kl 03 och det blev kl 18 dagen innan!Har kommit hem från jobbet (Taxichaufför) kl 01 30 det var mkt att göra alla stressar omkring i city i julhandeln bilköer överallt så man är ganska slut efter ett pass, gjorde dagens(kvällens)goda gärning också,en kille på hundpromenad hade upptäckt en "fullgubbe"som låg i en snödriva,så han hade ringt Taxi,jag kom vi hjälptes ät att baxa in han i bilen, han hade legat där ett bra tag (en ödslig väg utan belysning i Sundbyberg) var stelfrusen och kunde knappt gå,han skulle bara 300m till en barack, jag hjälpte han in på rummet,han var mkt
tacksam o jag kände mig nöjd...Oj nu e klockan sådär mkt igen...Tack o godnatt.

Inga kommentarer: